Wat doen jullie precies?
“Wij verzorgen de salarisadministratie, pensioenen, verzekeringen, arbo, juridisch advies en natuurlijk de administratie voor het mkb, maar ook voor zzp-ers. Omdat wij al deze disciplines onder één dak hebben, sluiten al deze producten naadloos op elkaar aan en zijn ze afgestemd op jouw persoonlijke situatie. Hierdoor loop je geen onnodige risico’s en betaal je ook nooit te veel.”

Wie zijn jullie klanten?
“Met ruim 1.000 klanten in ons bestand kan ik zeggen dat we van alle markten thuis zijn. Bekende klanten uit de omgeving zijn bijvoorbeeld Olthuis Bloemkunst, ABC-hekwerk Achterhoek en Tomesen Parket en Design.”

Jullie zijn voorlopers in Online administratie. Wat betekent dat precies?
“Wij behoren volgens Exact tot één van de Top 10 kantoren wanneer het gaat om het verwerken van online administraties. Voor al onze klanten richten wij een online dashboard in waar je in één oogopslag kunt zien hoe je er financieel voor staat. Tijdens het webinar op 11 december kun je zien hoe dit eruit ziet en hoe simpel je bijvoorbeeld jouw facturen kunt uploaden, zodat ze automatisch in jouw administratie worden verwerkt.”

Wat is de MijnKennis app?
“In de eerste helft van 2021 maken we nog een volgende stap in onze digitalisering door de introductie van onze MijnKennis App. In de app kun je snel een vraag stellen aan jouw adviseur. Verder heb je direct toegang tot belangrijke documenten zoals verzekeringspolissen, kwartaalcijfers en jaarrekeningen.”

Voor meer informatie: MijnKennis, Edisonstraat 84 Doetinchem | T 085-485 4111 | www.mijnkennis.nl